Κάθε Μέρα | 08:00ч - 22:00ч2103003427
2103003427ΚΑΛΕΣΤΕ
0Προϊόντα

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Product was successfully added to your shopping cart.

Επιστροφές

Μπορώ να ανταλλάξω ένα προϊόν ή να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;
Ναί. Μπορείτε να ζητήσετε να ανταλλάξετε ένα προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων για οποιονδήποτε λόγο εντός 14 ημερών από την ημέρα της παράδοσης του προϊόντος. Η απόδειξη της ημερομηνίας παράδοσης είναι η σφραγίδα του κούριερ.
Για να ανταλλάξετε προϊόντα ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων διαβάστε προσεκτικά τα παρακάτω βήματα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
  • Προκειμένου να προχωρήσετε με την επιστροφή ενός προϊόντος, το στοιχείο θα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και να έχει όλες τις ετικέτες των επιχειρήσεων.
  • Εάν το προϊόν προσφέρεται με ζώνες, πιστοποιητικά γνησιότητας, προστατευτικές θήκες ή δερμάτινες ετικέτες, αυτά πρέπει επίσης να επιστραφούν, εφόσον θεωρούνται ως μέρη του προϊόντος.
  • Επιπλέον, το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με το αρχικό του πακέτο και σε άριστη κατάσταση, όπως ήταν στην αρχή, χωρίς καμία ζημιά, λεκέδες ή παραμόρφωση.
  • Τέλος, πρέπει να επιστραφεί το προϊόν μαζί με τα έγγραφα αγοράς του (συμπεριλαμβανομένης της φόρμας επιστροφής).
Μπορούν τα προϊόντα έκπτωσης να ανταλλάσσονται / επιστρέφονται;
Ναί. Οι ανταλλαγές ή οι επιστροφές που αφορούν την έκπτωση ή τα προϊόντα πραγματοποιούνται με την τιμή του προϊόντος τη στιγμή της αγοράς.
Πώς να ζητήσετε μια Ανταλλαγή ή μια Επιστροφή χρημάτων αν είμαι εγγεγραμμένος πελάτης;
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα, αν έχετε λογαριασμό μαζί μας και κάνατε την αγορά σας με αυτόν το λογαριασμό!

Βήμα 1: Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας και από το μενού του λογαριασμού σας, κάντε κλικ στον κάτω σύνδεσμο "My Returns (Οι επιστροφές μου)" (Ανατρέξτε στην παρακάτω εικόνα).

  Step 1 of returning or exchanging a product.



Βήμα 2: Κάντε κλικ στο κουμπί "Request New Return (Αίτηση νέας επιστροφής)" στην επάνω δεξιά πλευρά της σελίδας (Ανατρέξτε στην παρακάτω εικόνα).

  Step 2 of returning or exchanging a product.



Βήμα 3-4: Επιλέξτε την παραγγελία και τα στοιχεία που πρέπει να επιστραφούν και κάντε κλικ στο "Next Step (Επόμενο βήμα)" στην κάτω δεξιά πλευρά της σελίδας (Ανατρέξτε στην παρακάτω εικόνα).

  Step 3 of returning or exchanging a product.



Βήμα 5-11: Θα χρειαστεί να κάνετε 3 απαιτούμενες (*) και 2 προαιρετικές επιλογές σε αυτό το βήμα (Δείτε την παρακάτω εικόνα).

  • Αιτιολογία* - Επιλέξτε έναν λόγο επιστροφής προϊόντων. Έχετε 5 επιλογές για να επιλέξετε - "Change my mind (Αλλαγή γνώμη)", "Don't like it (Δεν μου αρέσει)", "Wrong color (Λάθος χρώμα)", "Wrong size (Λάθος μέγεθος)" και "Other (Άλλο)".
  • Κατάσταση* - Η κατάσταση του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε - "Opened (Άνοιγμα)", " Unopened (Δεν έχει ανοιχτεί)" ή "Damaged (Βλάβη)".
  • Ανάλυση* - Επιλέξτε την επιθυμητή ανάλυση για το αίτημά σας - "Exchange (Ανταλλαγή)" ή "Refund (Επιστροφή χρημάτων)".
  • Πρόσθετες πληροφορίες - Αν και αυτό το πεδίο δεν είναι απαραίτητο, θα μας βοηθήσει πολύ αν περιγράψετε τον λόγο επιστροφής προϊόντων σε περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό θα βελτιώσει περαιτέρω τις επικοινωνίες μεταξύ εσάς και των διαχειριστών μας και θα οδηγήσει σε ταχύτερη και ευκολότερη επιστροφή.
  • Επισύναψη αρχείων - Αν ένα προϊόν (-α) είναι κατεστραμμένο ή δεν είναι το ίδιο με αυτό που έχετε παραγγείλει, μπορείτε να μας στείλετε μια εικόνα προσθέτοντας μια εικόνα με το αίτημα επιστροφής.
  • Υποβολή αιτήματος - Αφού τελειώσετε, επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου "I agree (Συμφωνώ)" και κάντε κλικ στο κουμπί "Submit Request (Υποβολή αίτησης)".

  Step 5-11 of returning or exchanging a product.



Βήμα 12: Έχετε τελειώσει όλα! Τώρα κάντε κλικ στο κουμπί "Go to returns (Μεταβείτε στις επιστροφές)" για να ελέγξετε το αίτημά σας (Ανατρέξτε στην παρακάτω εικόνα).

  Step 12 of returning or exchanging a product.



Βήμα 13-14: Μπορείτε να δείτε τώρα το αίτημα που δημιουργήθηκε πρόσφατα, περιμένετε έως και μία ώρα μέχρι οι διαχειριστές να ελέγξουν το αίτημά σας και όταν το "STATUS" είναι "approved (εγκεκριμένο)" είστε έτοιμοι να φύγετε (Δείτε την παρακάτω εικόνα).

  • RMA - Γράψτε τον αριθμό RMA (Επιστροφή Εμπορευμάτων Εξουσιοδότησης), θα πρέπει να το συμπληρώσετε στη φόρμα επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας.
  • STATUS - Όταν δημιουργείτε ένα αίτημα επιστροφής, οι διαχειριστές μας το αναθεωρούν και το εγκρίνουν. Αυτό μπορεί να διαρκέσει έως και μερικές ώρες, οπότε παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί. Εν τω μεταξύ μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής και να συσκευάσετε τα στοιχεία σας για την επιστροφή.
  • View Return - Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "View Return (Προβολή επιστροφής)" στα δεξιά, αφού εγκριθεί η αίτηση επιστροφής.

  Step 13-14 of returning or exchanging a product.



Βήμα 15: Κάντε κλικ στο κουμπί "Confirm Shipping (Επιβεβαίωση αποστολής)" και έχετε όλοι ρυθμιστεί (Ανατρέξτε στην παρακάτω εικόνα).

  Step 15 of returning or exchanging a product.



Βήμα 16: Τώρα μπορείτε να μας στείλετε το πακέτο επιστροφής με μια εταιρεία κουριερ της επιλογής σας (Δείτε την παρακάτω εικόνα).

  Step 16 of returning or exchanging a product.



ΠΡΟΣΟΧΗ!
  • Προκειμένου να γίνει αποδεκτή η ανταλλαγή ή η επιστροφή χρημάτων, πρέπει να έχει έγκυρο αριθμό RMA (Επιστροφή Εμπορευμάτων Εξουσιοδότησης).
  • Το maximarket.gr δεν εγγυάται την ασφάλεια και την ασφάλεια των προϊόντων που επιστρέφονται από τους courier και υπάρχει η πιθανότητα η επιχείρηση να αναλάβει την ευθύνη μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα.
  • Το maximarket.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίπτει επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής Επιστροφής.
Πώς να ζητήσετε μια Ανταλλαγή ή μια Επιστροφή χρημάτων αν είμαι καλεσμένος πελάτης(καινούργιος);
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα, αν έχετε λογαριασμό μαζί μας και κάνατε την αγορά σας με αυτόν το λογαριασμό!

Βήμα 1: Αναζητήστε τον σύνδεσμο "RAM (Μόνο επισκέπτες)" στο κάτω μέρος του ιστότοπου στην ενότητα "Κέντρο Βοήθειας" και κάντε κλικ σε αυτό. (Δείτε την παρακάτω εικόνα).

  Step 1 of returning or exchanging a product as guest.



Βήμα 2: Για να ζητήσετε ένα νέο  RMA (Επιστροφή Εμπορευμάτων Εξουσιοδότησης) ή να ελέγξετε την κατάσταση του τρέχοντος RMA, συμπληρώστε την παραγγελία σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή το επώνυμο και κάντε κλικ στο κουμπί "Next (Επόμενο)" (Ανατρέξτε στην παρακάτω εικόνα).

  Step 2 of returning or exchanging a product.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
  • Τα επόμενα βήματα της αίτησης μνήμης RAM αντιστοιχούν στα Βήματα 2-16 της προηγούμενης ενότητας "Πώς να ζητήσετε ένα Ανταλλαγή ή μια Επιστροφή χρημάτων αν είμαι Εγγεγραμμένος Πελάτης;". Ακολουθήστε τα για να ζητήσετε RMA (Επιστροφή Εμπορευμάτων Εξουσιοδότησης) ως επισκέπτης.

Τι γράφω στη φόρμα επιστροφής;

Θα βρείτε τη φόρμα επιστροφής στο δέμα σας, θα πρέπει να συμπληρώσετε τον αριθμό της παραγγελίας (μπορείτε να την βρείτε στο Email επιβεβαίωσης παραγγελίας) μαζί με τα νέα προϊόντα SKU που θέλετε να λάβετε σε περίπτωση ανταλλαγής. Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, ελέγξτε την επιλογή επιστροφής χρημάτων. Σημειώστε ότι η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ως μέθοδο πληρωμής το "Αντικαταβολή", συμπληρώστε τον αριθμό IBAN του τραπεζικού λογαριασμού, όπου θέλετε να γίνει η κατάθεση χρημάτων και το όνομα του κατόχου του τραπεζικού λογαριασμού. Δεν έχετε καμία υποχρέωση, ακόμα θα μας βοηθούσε πολύ εάν συμπληρώσατε επίσης τους λόγους για την επιστροφή του προϊόντος.

Πώς λειτουργεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, το χρηματικό ποσό που έχετε καταβάλει θα σας επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο που έχετε πληρώσει για τα αγαθά, εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε το πακέτο σας πίσω και αφού το maxarket.gr έχει ελέγξει Ότι τα προϊόντα δικαιολογούν επιστροφή.

ΠΡΟΣΟΧΗ!
  • Η επιστροφή χρημάτων για αγαθά που είχαν αγοραστεί με τον τρόπο πληρωμής κατά την παράδοση θα γίνει μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
  • Συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής. Για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο ολοκλήρωσής της, ελέγξτε το βήμα "Τι γράφω στη φόρμα επιστροφής;".
  • Για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος το κόστος επιστροφής του προϊόντος θα επιβαρύνει τον πελάτη.

Θα χρεωθώ κάτι για την ανταλλαγή ενός προϊόντος ή για επιστροφή χρημάτων;
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων:
  • Το κόστος αποστολής επιστροφής του αγροτεμαχίου σε περίπτωση μεταβολής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων:
  • Το κόστος αποστολής επιστροφής του αγροτεμαχίου σε περίπτωση επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.
Το κόστος αποστολής του προϊόντος επιστρέφεται απευθείας από τον πελάτη.